top of page

Business Manager

NIS fortsätter att växa och söker en driven Business Manager till vårt team i Stockholm!

 

Har du en passion för affärsutveckling, nätverkande och att bygga långsiktiga relationer med både kunder och konsulter? Vill du vara en del av en snabbväxande konsultfirma som gör skillnad inom ekonomi och finans? Då kan detta vara din nästa utmaning!

 

Om oss

NIS – Northern Interim Services är en konsultfirma som erbjuder kvalificerade och erfarna konsulter för interims uppdrag inom ekonomi. Vi tillsätter roller som interim CFO, Business & Financial Controller, Group Controller, Accountant samt Project Manager och Project Specialist.

 

Vårt mål är att vara en pålitlig partner inom ekonomiledning, med en tydlig och effektiv process för att möta kundernas behov – oavsett om det gäller tillfällig expertis eller projektkonsultation.

 

Med snabb tillväxt i Norden har vi idag ett starkt team med över 50 tillsvidareanställda konsulter samt ett brett nätverk av erfarna underkonsulter.

 

Din profil

Som Business Manager hos NIS kommer du att spela en nyckelroll i vår fortsatta tillväxt. Du har tidigare erfarenhet inom affärsutveckling, rekrytering, eller konsulttillsättning inom ekonomi- och finansområdet. Alternativt har du arbetat några år som ekonom och är sugen på en ny utmaning.

 

Du är en nyfiken och positiv person med ett starkt driv och engagemang. Du brinner för att etablera och fördjupa relationer med både kunder och konsulter, samt att leverera hög kvalitet till våra kunder genom att tillföra rätt kompetens för deras behov.

 

Dina huvudsakliga ansvarsområden:

  • Identifiera och driva processen för nya konsultuppdrag hos våra kunder

  • Bygga och stärka vårt nätverk av kunder och konsulter

  • Etablera och underhålla långsiktiga, förtroendefulla relationer med kunder och konsulter

  • Delta i rekryteringsprocessen av nya konsulter till NIS

  • Hjälpa till att bygga vårt varumärke och bidra till NIS utveckling

 

För att lyckas i rollen ser vi att du har:

  • Relevant utbildning, exempelvis inom ekonomi, finans eller HR

  • Minst 3 års erfarenhet av affärsutveckling, rekrytering, konsultillsättning, och/eller arbete inom ekonomi/finans

  • En förståelse för hur ekonomi- och finansorganisationer fungerar och ett kommersiellt tänkande

  • En passion för nätverkande och gärna ett redan etablerat nätverk inom ekonomi och finans

  • Stark kommunikationsförmåga och flytande kunskaper i både svenska och engelska

  • Förmågan att tänka strategiskt, men också en noggrannhet för detaljer

  • Ett högt driv, är ambitiös och resultatinriktad

 

Ansökan

Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag!

 

Du ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev till Elina Eggers (elina.eggers@nisinterim.com) eller Love de Val (love.deval@nisinterim.com). Tveka självklart inte att även kontakta oss vid frågor om tjänsten.

 

Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att lära oss mer om dig.

​

bottom of page